Sunday, September 4, 2011

Raya 2011

Selamat hari raya aidilfitri buat semua..walaupun dah raya ke berapa dah ni. Honestly, memang malas nak update.Bukan apa agak buzy sikit di hari raya ni. Tahun ni kitaorang raya dekat kampung Negeri Sembilan. So, kalau dah raya sini memang malas nak lawa-lawa sangat. Mekap ala kadar je.Paling best pakai tudung ekspress je.

Dekat kampung ni tak ramai orang sangat plus fikir nak buat kerja bagai dekat dapur membuatkan aku malas nak melawa sangat.Petang raya pertama dah choww pergi kedah pulak.Ya,tiap-tiap tahun kami akan balik kedua-dua kampung.Selalunya aku dengar orang akan balik 1 kampung je tapi tidak dengan family aku.Parents aku akan balik dua-dua kampung. For them,bila lagi nak berbakti ibu bapa.Takkan bila dah takda baru nak balik kampung??? menyesal tak sudah je nanti.Bila dah balik bolehlah sediakan keperluan apa yang patut kat kampung tuuu.

Sangat sederhana raya tahun ni.Biasa-biasa je.Bukan bermakna kita berhabis banyak kita happy.Ni kadang-kadang tak beringat habis kat baju je dah beratus.Shopping tak ingat dunia.Buat-buat mampu.Lepas raya ikat perut.Tula biar papa asal bergaya katanya.Kalau tak kacau orang takpe, ni takkk..

Entry ni aku tak letak gambar lagi dan aku tak tau lagi nak letak ke tak.Gambar tak transfer lagi ni.Nak edit lagi( bukan nak edit beria pun! ).Owh ya, raya ni tuk kedah aku paling happy sebab family bersatu kembali.Alhamdulilah..Raya ketiga buat kenduri kesyukuran dekat kampung kedah.Sekali lagi dari pagi duduk bertapa dekat dapur.Muka berlemuih masing-masing..Akhir kata Salam Aidilfitri semua!!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...