Thursday, April 4, 2013

JOM CANTIK DENGAN TABITA!!!

Hai semua...

Saya nak ucapkan terima kasih pada yang percaya dengan Tabita Skincare. Alhamdulilah set trial mendapat tempat dihati pengguna.Ramai yang suka kan packaging yang menarik tu. Bagi saya, kalau kita boleh invest untuk beli barang2 yang mahal apa salahnya kita invest untuk kecantikan juga. Tak rugi untuk kita menjaga kulit wajah kita ni. FYI, saya menjual yang original sahaja. Saya tak nak amik risiko untuk menjual yang tak ori pada customer saya. Buat apa saya mengambil keuntungan diatas kesakitan orang lain. Tak berkat rezeki saya nanti. Saya jual kerana saya pun pakai. Saya nak tolong semua orang jadi cantik :)
Jom dapatkan tabita dengan harga serendah RM 150 sahaja!!!



 Setakat ni, trial set masih lagi "on". Boleh order lagi, tapi jangan tunggu lama2 ya! Cepat grab sekarang!! hehe....


sms 013-3621872 (nadia) or email dyadyra.biz@gmail.com





P/S :untuk free consultation untuk pemakaian tabita bolehlah sms/email pada saya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...