Sunday, September 4, 2016

Review on Lady Million by De'xandra

Assalamualaikum harini dyra nak share 
review tentang de'xandra perfume.
let's check it out!

Bila kita cerita pum pang pum pang orang bukan nak cayer sangat kan?
πŸ˜‚πŸ˜‚kalau nak jom whatsapp 018-350 5955

Bila dapat cuba sendiri baru lah tau betapa Power ke Power Dexandra Perfumes ni!! Sampai basuh baju pun still wangi tu ade.. hmmm pelik tp itu lah yg berlaku.. hehe
Kalau korang x percaya atau belum percaya jom lah cuba.. lepas tu korang sendiri TERpaksa percaya..

kalau nak jom whatsapp 018-350 5955




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...