Tuesday, August 26, 2014

Cathy Doll Makeup So Clean

Assalamualaikum it's been a while after the last postkan? almaklum lah sekarang ni bila dah asyik ber-instagram dah lupa sebenarnya ada blog kitaorang ni hehehe.

oh ya boleh jugak follow instagram kami : theilis_store  instagram ni fully update by nadira tau :)

okay apa tu Cathy Doll Makeup So Clean?

kalau before ni kita memang tahu Cathy Doll ni banyak barang yang best2 rasa nak beli semua je dari bb cream, facial wash, body wash, makeup and macam2 lagi. Harga yang dijual pun memang berpatutan sesuai untuk teenagers yang baru nak belajar jaga muka.

Cathy Doll Makeup So Clean ni adalah pembersih untuk makeup brush ataupun sponge/puff yang kita pakai untuk makeup tu.

kalau korang nak tahu kita kena bersihkan makeup brush kita tu at least 2 minggu sekali, kalau rajin tiap-tiap minggu pun takpe. jangan sampai tak bersihkan langsung tau sebab kita tak tahu berapa banyak bakteria yang dah membiak kat dalam sponge @ brush kita tu. so jangan tanya lah kenapa muka naik jerawat lepas pakai makeup. bukan salah makeup ya tapi salahkan brush kita yang tak bersih tu.




Cara guna Makeup So Clean ni senang je kita just spray kan dekat pada makeup brush dengan kita kesatkan dekat tisu untuk keluarkan kotoran dekat brush and then biarkan brush tu kering. senang je kan?



Harga untuk Cathy Doll Makeup So Clean 90ml  ni RM35 including postage

Macam mana nak beli?

Boleh whatsapp dyra @ 013-3466909

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...