Friday, December 10, 2010

Sudah Suratan..


No more waiting..memang dah keluar dah...

Semua menggigil nak tengok result.Sem ini advance sikit,hantar result pakai e-mel.Kalau next sem hantar result pakai sms,I off phone terus...haha..Alhamdulilah semua pass.Just ada satu subjek yang agak "membunuh" dan itulah yang telah men"spoilkan" result kami..huhu..

Takpelah nak buat macam mana kan..tak dapat DL or ANC tak bermakna kau tu tak bagus kan?? kalau dapat kira rezekilah..alhamdulilah...at least,kita dah buat yang terbaik dan setakat itu yang mampu kita buat..

Ada yang dapat DL, tapi tak puas hati jugak. Ada juga yang nak cek balik result lah. Listen here babe" I kalau dapat result macam you,dah buat dah majlis kesyukuran,besyukurlah babe.."...haishh..I ni kalau nak kata frust, frustlah jugak.Tapi kena lah accept dan bersyukur..

I percaya Allah dah atur yang terbaik untuk kita semua.Allah menguji pada hambanya yang dikasihinya..

p/s: suka status Irfan Khairi, "ikut resmi padi,makin berisi makin tunduk.Jangan jadi macam lalang,dah la takde apa-apa tapi makin tinggi. Kalau kita ingat kita pandai, RAMAI lagi orang lagi pandai. Kalau kita yang terpandai, terbagus dan terhebat sekalipun ingatlah bila-bila masa sahaja Allah boleh tarik balik...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...