Wednesday, June 29, 2011

Wedding photoshoot..

Dah lama tak tengok korea since habis lepas exam haritu. Bukan tak nak tengok tapi tau jela bila dah mengadap korea 1 jam bukannya cukup. Macamlah takda kerja lain nak buat kan. So, banyaklah drama series yang kononya aku peram sebelum exam dengan niat cuti ni nak khatamkan semuanya aku tak tertengok. Yang paling best ada yang aku dah delete.

Maka, aku amik keputusan untuk tengok realiti show je. Aku layan We Got Married-Khuntoria je. Dorang sangat sweet and loving. Nickhun sendiri cakap dia memang suka Victoria dan harap ia akan jadi kenyataan. Dia jugak kalau boleh tak nak hentikan show ni.

Maybe aku yang agak lambat share benda ni sebab episode dia sangat banyak dan aku gigih mencarinya. Tau-tau dorang dah shoot untuk wedding photoshoot. Aku suka gambar dorang.

Gambar ni cameraman tu suruh tiru gaya dlm filem spiderman masa
part spiderman kiss heroin kat wall.Siapa yang tengok tau la.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...