Tuesday, May 10, 2011

So Random 5

Sememangnya saya sentap dengan statement dia. Maybe ada orang kata ni benda kecik tapi awak tak patot cakap camtu. Baru dapat satu yang besar dah mula rasa besar. Bukan nak ungkit tapi selama ni saya ada buat benda yang sama cuma tak seberapa dan nampak kecik, awak tak pernah pandang. Memang sometimes I not showing my affection to my friends. But I do care about you. Terasa sangat diri tak di hargai. For me, you cannot buy this anywhere like time and sacrifise. You dont see this. You just think about yourself.

When people said bad things about you, I just smile and reply " Normal lah, everbody has their good and bad. So do I". That people understand and agree with me. For second time, I feel offended with your statement. I dont want to post to Facebook like " aku sentap dengan ko" or equivalent to that because people will feel annoying about that. Even you always did like that. For me, it wont change anything. The relationship will become worse after that..

2 comments:

  1. betul . setuju sgt . tp ape yg plg mengecewakan , kdg2 kte da minx maaf bkn atas salah kte pn , die masih nk beremosi tak tentu pasal .

    Untung ke klu m'anggap diri 2 besar dan tak bersalah , tnapa usul periksa ?

    I do terkena , many time . em , kte tunjuk slip exam 2 sje ne tak kabur kan pointer , sbb nk tunjuk , they are totally wrong . and I've move on . and still got DL without them . :)

    sorry emosi ckit , hehe

    ReplyDelete
  2. xpe it's okay..maybe cerita kita berbeza tapi adela kot persamaan skit..entahlah.just anggap tu adat berkawan :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...